Pianolied van de maand #14 – Stray Ghost/Albertine

Grappig hoe je soms eerder toevallig nieuwe muziek ontdekt. Ik bestelde onlangs een CD via discogs.com, maar kreeg de verkeerde toegestuurd, de verkoper had zich vergist. Uiteindelijk kreeg ik de correcte CD alsnog opgestuurd, en mocht ik de andere CD zomaar houden (mooie geste trouwens). De verkeerd opgestuurde plaat was een album van de mij tot dan toe onbekende act Stray Ghost, met daarop een paar prachtige instrumentale pianonummers! Weer een naam om te onthouden…

Pianolied van de maand #14 – Stray Ghost/Albertine

4 gedachtes over “Pianolied van de maand #14 – Stray Ghost/Albertine

      1. Ik hoop dat ik het kan gaan leren!
        Ik heb nog geen piano maar wil er wel een aanschaffen, een digitale denk ik.
        Heb sinds kort contact met een pianist die ook les geeft en hij beweert dat hij me echt nog piano kan leren spelen.. Ondanks mijn leeftijd want je bent nooit te oud om te leren hè ;-). Geen idee of dit uit het hoofd zou kunnen, denk het eigenlijk wel want het lijkt me niet heel erg moeilijk.
        Ik kan wel noten lezen, maar ook dat is heel lang geleden, dus zal ik weer in moeten komen.
        Ik kom al maanden bij je langs, juist omdat ik heel graag piano had leren spelen en dol ben op pianomuziek. Elke maand benieuwd wat je plaatst 🙂
        Eens horen aan de ‘leraar’ wat hij hiermee kan..

        Liked by 1 persoon

Geef een reactie

