Pianolied van de maand #23 – David Guetta ft. Zara Larsson – This One’s For You (Piano Cover)

David Guetta leverde samen met Zara Larsson het themanummer voor het EK voetbal 2016. Het origineel is niet zo mijn ding, maar er doken ondertussen wel een aantal leuke covers op, zoals onderstaande piano cover van Kimbo. Kleine pronostiek voor morgen: Frankrijk wint van Portugal met 2-1. Wie waagt een gokje? 🙂

 

 

 

Pianolied van de maand #23 – David Guetta ft. Zara Larsson – This One’s For You (Piano Cover)

6 gedachtes over “Pianolied van de maand #23 – David Guetta ft. Zara Larsson – This One’s For You (Piano Cover)

  1. Ik maak er mij niet druk op.
    Ik weet niet eens of ik wel ga kijken.
    Op mijn terras zitten met een boek en een Frans wijntje lijkt me een beter idee.
    Als ik toch een gok moet wagen: Frankrijk, omdat het mijn geliefd vakantieland is, wint met 1-0

    Like

Geef een reactie

